måndag 30 mars 2009

Stôckhôlm

Ny vecka och ny kurs! Börjar veckan lugnt, jag har inte alls så stor lust att plugga... Men vi har inte så fruktansvärt mycket att göra faktiskt. Skönt! Imorgon är vi lediga, då slog det mig att jag ville åka till Stockholm och bara gå runt och strosa, typ. Om solen skiner, vill säga. Mina kursare hängde på och nu ska vi kolla upp hur vädret blir, och blir det bra väder åker vi in några timmar och njuter av Stockholm i vårväder. Härligt!

Snart ska jag träffa Sofia för första gången på typ en och en halv vecka! Vi ska äta räkor och vitlöksbröd för att fira att vi är så härliga! Bättre anledning finns ju knappast. Men jag ska också tänka på min pappa som fyller år idag! 40 år är det va? ;) Grattis igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu snackar vi njutning! Avundsjukan gör sig påmind här hemma hos din mor. Hälsa Stockholm från mig.

Erica sa...

Oh men Schtökölm så trevligt!
Hälsa från mig! Eller ja, nu e du väl redan hemma när du läser det här men men...
Hörrödu karin, jag sitter här o ser att man kan läsa ekonomi i Västerås.... ca 1 o en halv timme från dig... vad tror du om det till våren???
Kram kram!!!