fredag 3 april 2009

Vårens glass

Årets glass blir nog Nogger Mint - satan så god den är! Har redan hunnit äta två i år... :) Rekommenderas varmt. Den smakar ungefär som Marabous mintkrokant, fast i glassform.

Annars idag har jag haft seminarium 9-12, med jordens tråkigaste lärare! Hon pratar med oss som att vi vore en grupp högstadieelever. Irriterande! Man tycker ju att lärarutbildare borde ha lite insikt i sin egna lärarroll...

I eftermiddag funderar jag på att åka till Friskis och Svettis en sväng, ett bra tag sen jag var där sist! Men jag skyller på förkylningen, var ju faktiskt sjuk i en vecka, men jag har nog inte tränat på drygt två veckor. Tur att jag cyklar så mycket så jag kan hålla igång konditionen i alla fall! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

men det är väl självklart :D Chocklad och mint fungerar ALLTID ihop!