söndag 15 mars 2009

Solig söndag

Soligt, varmt och härligt väder! Som gjort för en joggingtur. Det gick jättebra, i början gick det nog lite för bra, för jag tog ut mig för hårt och var tvungen att gå en bit, men det blev bättre sen och jag kunde springa hem. Så på det hela taget gick det ju okej tycker jag.
Familjen har varit här i helgen och det har varit supertrevligt, som vanligt, men nu har de åkt igen och här är det tomt. Tur att jag ska iväg på ännu en släktträff sen!

Nu ska jag nog göra en smoothie och äta en macka, det är jag värd!

Just det; sammanfattning melodifestivalen:
- Petra Mede är jättejätterolig (dock ingen nyhet)
- Bra att inte Måns eller Alcazar vann
- Jag hejade på Caroline Af Ugglas, men jag tycker det är jättekul att Malena tog hem hela alltet! Grattis grattis.

Tips på en bra ut-o-springa-låt: Long road to ruin - Foo Fighters, skitbra!

1 kommentar:

Malin sa...

Åh, är det sol i Uppsala? Jag längtar efter solen. Här hemma är det grått.. Va lyxigt att du kan göra smoothies, jag ska också skaffa mig en trevlig mixer. :) Kram