tisdag 17 mars 2009

Idag arbetar jag hemifrån

Har egentligen två föreläsningar idag, men det känns inte som att de är livsviktiga direkt. Bättre att jag stannar hemma och skriver klart tätbeskrivningarna från VFU:n! Ja. Så får det bli.
Igår såg jag och Rebecka "Napoleon Dynamite"... Guud vilken knepig film! Helt skruvad, men rolig!
Ikväll ska vi se Andra Avenyn och jag laddar redan, haha!

Vad hände annars igår? Jo jag var i skolan mellan 10-16.30 och när jag kom hem tänkte jag att jag skulle gå och träna kl 18. Tjena. Direkt jag satte mig ner i soffan så gick luften ur mig och jag blev så trött. Därför gick jag inte och tränade, ca va kände jag. Otium cum dignitate, eller vad säger du, Siri? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

"Nemo nascitur artifex" säger Siri och "den som vill va fin får lida pin" som mormor skulle ha sagt.