torsdag 20 december 2007

Värmland - here I come!

Dags för hemresa idag, tåg från Uppsala runt kl 14. Ska bli roligt, även om jag kommer sakna Uppsala under lovet, dock kommer jag inte sakna mitt rum i Kåbo speciellt mycket... Haha.
Ska åka buss till centralstationen sen, eftersom jag inser att mina väskor inte lämpar sig för min stackars cykel. Jag kommer att släpa på:
- 1 rullväska
- 1 bärbar dator
- 1 ryggsäck
+ min Prinsessa (dvs handväskan Rue Princesse)
Idag ska jag få åka Mini Cooper - det ni!

Lyckad filmkväll igår, det är nog tur att jag, Malin och Rebecka får vara ifrån varandra lite nu så vi inte pratar hål i öronen på våra stackars klasskamrater när vi citerar hejvilt. Hahaha.
Häpårré!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer sakna att citera tillsammans med dig och mallan.. Ses nästa år! Kram

Anonym sa...

Shit, Rebecca har rätt. Vi ses inte förrns nästa år, fan va länge det låter, men som sagt comviq, we love! Vi får ringas i veckan! Häpårej! puss