söndag 9 december 2007

Myshelg med systeryster

I fredags åkte jag till Stockholm för att möta upp min kära lillasyster Siri, det gick galant, jag stod precis utanför hennes vagn. Perfekt placering svar ja.
Sedan åkte vi gemensamt upp till Uppsala igen för att dra oss hem till Sofia och äta pizza och kolla på det sista av Idolfinalen. Vi var nöjda med att Marie vann, även om vi säkert blivit lika nöjda om Amanda vunnit, haha. Vi är inte de som är svåra att ha att göra med på det viset.
I lördags gick vi en sväng på stan och Siri fick bli min personliga shopparguide på GinaTricot, så jag fick mig en fin-fin outfit, jag blev helnöjd! Förhoppningsvis ska jag ha det på mig på Julgasquen nästa helg.
Efter det blev det lite julklappsshopping till nära och kära, och en fika på Ofvandahls (en latte + en räkmacka). Sen mötte vi Sofia vid Luthagens livs och vi inhandlade ingredienser för att baka lussekatter, de blev supergoda! Tillsvidare hänvisar jag till Sofias blogg för bilder på baket: http://sisnilsson.blogspot.com - Håll till godo!

Igår kväll åt vi nachotallrik på Upplands nation och vi spelade även TP. Sen blev det kvällspromenad till Kåbo så att Siri skulle få en titt i min nya bostad.

Idag åkte jag och Siri till Stockholm igen, det blev en lunch där och sen vinkade jag av henne och satte mig på ett tåg tillbaka till Uppsala.
Nu är jag i Kåbo och ska snart ta tag i tvätten, iaf handtvätten.

Ha det gött!
Kram

Inga kommentarer: