onsdag 5 december 2007

Julbak

Idag har jag pluggat i skolan, vid 13.30 åkte jag till Flogsta för att möta Malin och Rebecka vid Ica väst. Julbak var planerat hemma hos Lovisa! Några bakade pepparkakor (av färdig deg från affären, we love) medans jag och några andra roade oss med att göra marsipanfigurer, riktigt roligt! Jag och Anna startade det hela genom att färga marsipanen. Vi fick i alla fall till jättefina figurer, har tagit kort på dem med mobilen så jag får väl återkomma med resultatet senare... Sen såg vi på film "Polar expressen" och sen åt vi pizza på Lasse-Majas i Flogsta innan hemfärden. Jag och Tova delade på en, mycket god var den i alla fall!
Ca 20 minuter senare är jag åter i mitt lilla fula rum...
Nej nu måste jag försöka fokusera framåt, what doesn't kill you makes you stronger, right? Ååh, tungt... Måste tänka på att det blir roligt i morgon; Malin fyller 21 = Fest på Stockholms nation! Sen hoppas jag att jag får träffa Sofia också, har inte sett henne på hela dagen idag, känns ovanligt och lite tomt...

Don't worry be happy...

Inga kommentarer: