tisdag 4 december 2007

Kom och ta mig långt härifrån...

Nu låter det väl antagligen som att jorden håller på att gå under för min del, men riktigt så illa är det kanske inte... Men är det verkligen ingen som har en liten etta till övers i Uppsalas centralare delar? Inflyttning snarast möjligt...

Jag upptäckte för en stund sedan att man tydligen ska ha egna bestick, eget porslin osv, här! Hittar ingenting sånt i köket...
Dessutom luktar det curry i hela korridoren.
Dock ingen parfymlukt längre i mitt rum! Ett framsteg...

Badrumen är inte heller så fräscha. Annars trivdes jag bra här. Not.

2 kommentarer:

Anonym sa...

honeypaj, du får komma och äta med mina bestick hos mig =).

Anonym sa...

Smulan, du ska se att det ordar sig. Curry är ju gott, bestick finns att köpa och du har ju egen parfym att motelda med. Håll ut! Snart är det lov och som tur är har du ju snälla, söta Sofia i stan. Vi hörs ikväll. Kramar från ett stupmörkt Torby. Mamma