söndag 16 december 2007

Ensemble, c'est tout

Åh va roligt det var igår! God mat i form av julbord sen sjöngs det en massa snapsvisor och lite spex fick vi också ta del av.
Idag bestämde Anna, Andrea, jag, Malin och Rebecka oss för att gå och äta lunch tillsammans, det slutade med ett besök på MAX där man även fick en DN gratis (vilket innebär DN Söndag, oh we love) jo man tackar.
Sen skulle jag gå och byta ett cykelsadel-skydd på Claes Ohlson, Andrea, Anna och Malin gick till Ica och Rebecka gick till Åhlens. Efter denna lilla tur på stan blev det några Vänner-avsnitt hemma hos Andrea (jag och Malin stortrivdes. Rebeckas mobil dog när hon var ute själv på stan så hon åkte hem...).
Därefter blev det bio! Äntligen fick jag se "Tillsammans är man mindre ensam" Den var SÅ bra! Fem av fem möjliga poäng. Lätt. Den var precis som boken! Helt underbar!

Nu ska jag läsa två långa kapitel i min mycket spännande bok "Språkpsykologi" inför morgondagens gruppövning. Spännande va?

Kram på er

Inga kommentarer: