tisdag 18 december 2007

Joggingtur

Dagens skräll: Jag har varit ute och sprungit idag! Det gick lätt och det var riktigt kul! Kände att jag behövde ett träningspass, har legat väl länge på latsidan i några veckor...
Dock var det kallt, men jag hade mycket kläder på mig, allt enligt lager-på-lager-metoden, så det gick rätt bra ändå trots några minusgrader.

På torsdag åker jag hem och tar jullov, det ska bli skönt men det känns jätteknepigt att det är jul nu! Den här terminen har bara flugit förbi i ett enda nafs!


Gammalt kort på mig och Sofia i hennes lägenhet i Paris =)

Förut åt jag och Sofia julbord på Snerikes nation, mycket gott, trots att vi fick vänta väl länge på den där julmusten de var tvungna att springa och hämta... Vi kände oss inte uttorkade, neeej!
Efter maten kände vi oss båda lite slöa och sega, så vi gick hem till Sofia igen. Min klass är ute på galej ikväll, men jag bangade pga mina och Sofias tentabekymmer... Haha. Nog sagt om det :)
Sista gången jag träffar Sofia nu innan januari :( Jag ogillar skarpt, men snart skaffar jag Comviq så då ska det ringas och smsas gratis. We loove.




Kan förresten tipsa om gamla Roomservice avsnitt på kanal5's hemsida! KUL! De gör om köket hemma hos Bert Karlsson bland annat, mycket underhållande. Jag älskar Johnnie och Mattias, och Frida Wanselius är min favoritinredare (hon gör om hemma hos Bert) allt människan gör blir snyggt.

I morgon ska jag, Malin och Rebecka ha filmkväll med YRROL! Den film som vi citerat som galningar hela hösten, ääntligen ska vi se den ihop! Jag längtar redan.
"Du lyssnar ju inte!"
"Men du HÖR ju inte!"
"Men du LYSSNAR ju inte"
Jag garvar ihjäl mig, som Sofia skulle ha sagt :)

Inga kommentarer: