lördag 15 december 2007

Julgasque på V-dala

Ikväll är det julgasque på V-dala som gäller! Jag ska ha på mig samma klänning som jag hade på min systers bröllop i somras. Just det, de klänningarna som vi hade på oss köpte vi ju i St-Germain-en-Laye... :)
Igår gick jag, Malin, Rebecka, Evelina och Andrea på stan, jag shoppade lite julklappar och ett för litet cykelsadel-skydd på Claes Ohlson så jag måste ner och byta det idag.
Igår kväll var det party igen, jag cyklade ut till Flogsta och mötte upp mina klasskompisar där. Sen cyklade vi tillbaka igen in till Värmlands nation (deras sista fredagsfest för terminen) och vi trodde att det skulle vara jättemycket folk men det var det inte! Vilket var bra. Sen kom det massor... Så det var kul!

Jag och Malin var de första ur vårt gäng som lämnade Värmlands ca kl 24. En ganska lagom fredagsugång skulle jag vilja sammanfatta det som! Roligt hade vi och det är ju huvudsaken.

Nu ska jag ta och äta frukost! Risgrynsgröt eller havregrynsgröt?? Hm...

Inga kommentarer: