tisdag 20 oktober 2009

Tät dimma

Hösten är här! Vi snackar alltså: lövbeklädda gator (halvhalkigt att cykla på), regn, grått, mörkt, blåsigt. Idag har det legat en grå dimma över hela stan, man kunde inte se topparna på domkyrkan heller.
Igår skrev jag tentan i religionshistoria, det känns bra eftersom jag kunde svara på alla frågor men det var ju ingen piece of cake direkt. Frågorna var ganska kluriga nämligen, och många frågor om reformrörelserna inom islam och judendom, men jag får hoppas på det bästa :)

Nu kollar jag på Vänner på teven, och håller på att skratta ihjäl mig för Ross "spelar" musik på sin keyboard, men han använder sig mest av specialljuds-knapparna, mycket underhållande!

2 kommentarer:

Erica sa...

Haha! Åh jag äälskar vänner! Världens bästa serie om du frågar mig:)
Ross med sin keyboard alltså, ja den tåls att ses om o om igen, galet roligt!
Så skönt att det kändes bra på tentan. Själv började jag igår få panik inför min, 12 dagar kvar...
Plugg plugg är vad jag kommer att syssla med de dagarna kan jag ju säga...:)
Hug pug!

Jenny sa...

Hatar att cykla på slippriga löv, rätt som det är när man ska svänga så bara "sliireer lä te!"