onsdag 28 oktober 2009

Pubrunda

Igår var språkvetarna på pubrunda, som så ofta förr.. Haha. Vi hade i alla fall riktigt roligt! Och snälla som språkvetarna är så får även en gammal avhoppare vara med nuförtiden också, tack! Men ingen rast ingen ro, för i morse var det dags för föreläsning kl 10. Efter det blev det lunch, pluggande i Karin Boye-bibblan och så kaffe med Revben.

Jag har för övrigt köpt en sån där kaffepress, ser verkligen fram emot att börja använda den! Jag är nämligen trött på Nescafé. Så framöver blir det Löfbergs för hela slanten, jag har inte provat den än, men imorgon är dagen d. Uppdatering kommer, var så säkra.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Låter som en bra investering med tanke på mina kommande kaffe-koppar med dig i vår :)

Karin sa...

Jajamän, jag förbereder lite här :)