fredag 16 oktober 2009

Härligt med fredag

Den här veckan har gått rasande fort, redan fredag liksom, men det är skönt med helg.. Inte jättehärligt att tentan närmar sig med stormsteg, fast det känns ändå som att jag har hyfsad koll. Jag är inte heller alls lika nervös som inför tentan på delkurs ett, det känns skitbra. Dock skulle vi ha fått resultatet av tentan från dk 1 idag, men jag har varken fått något mail eller sett resultat på studentportalen.. Vem vet, kanske lika bra det, att leva i den trygga ovissheten? :)

Snart ska jag dra mig till Sofia, vi ska äta tacos med några av hennes klasspolare, sen är det väl inte helt omöjligt att vi ser på Idol. Det kommer säkerligen bli en jättetrevlig kväll i alla fall. Skönt att få en liten pluggpaus också, imorgon är det nya friska tag som gäller. Repetera, repetera, repetera...

Ha en alldeles förträfflig helg, kära vänner!

Inga kommentarer: