onsdag 21 oktober 2009

Bye, bye Kevin!

Jag och Sofia lagade Penne all'arrabiata här hemma hos mig förut, det blev hur gott som helst och flera matlådor. Vi lyxade till det med parmesan på också, jag brukar ju inte tycka det är särskilt gott i vanliga fall, men den här var god faktiskt. Sen var planen att se Bodyguard, en klassiker man aldrig tröttnar på, men tror ni dvd-spelaren behagade spela den brända dvdn, svar nej. Tråkigt! Så det blev tyvärr ingen Costner att sukta efter, istället blev det lite Bonde söker fru, och lite av Hollywoodfruarna. Svenska hollywoodfruar är för övrigt min nya favoritserie, högkvalitets-tv när det är som bäst.. Eller hur det nu var, men Maria Montezami (min favorit) är ju för härlig med alla sina inredningstips och filosoferande kring läppstiftsanvändning.

Nu har Sofia precis åkt hem, och jag ska snart slå mig ner framför teven och ett nytt avsnitt av True Blood! Äntligen säger jag bara.

Apropå äntligen: imorgon blir det Värmeland det sköna, det ska bli riktigt skönt att komma hem igen en sväng, länge sen sist tycker jag det känns som.
Så, värmlänningar: Vi ses imorgon!! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem säger jag! Myysigt med er båda hemma under helgen, mormor kommer väl också!

Sofia sa...

Ja, fyfan så trevligt det är med svenska hollywood fruar, vi gillar skarpt!