måndag 26 oktober 2009

Detta fantastiska flyg

I morse klev jag upp tidigt och flög från Torsby till Arlanda, ingen mellanlandning i Hagfors numera så jag var tillbaka i Uppsala på nästan ingen tid alls. Jag åkte från Torsby 06.15 och var i mitt rum 08.15. Såna restider gillar jag mycket skarpt. Sen var det dags för seminarium och det gick bra faktiskt, det var intressant men jag var trött! Därför la jag mig och vilade en stund förut när jag kom hem - jag somnade till och med, men som vanligt när man sover en stund på eftermiddagen så vaknar man ju upp helt förvirrad. Det är inte så trevligt. Nu har jag däremot blivit lite piggare och återgått till mitt normala jag.

Snart ska jag träffa Sofia, vi ska äta middag ihop, och så ska hon få lite ny musik till sin ipod av mig. Den lyckosten åker ju till Paris onsdag-torsdag denna vecka så hon behöver ju lite ny och fräsch blandning i sin ipod. Märkte ni att jag inte fäste mig så mycket vid just Paris? Jag försöker ignorera det hela, annars blir jag alldeles för avundsjuk! Jag VET att jag var där senast i augusti, men Parislängtan kan man alltid ha... Så det så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Förvirrad; jag är snurrig i huvet efter en Osloresa. Körde Siri ända fram när vi ändå var ute :)
Tack för trevlig helg och på återseende.. Kram mamma