söndag 27 januari 2008

Söndag

Jag är duktig. Idag har jag varit ute och sprungit, tredje och sista träningspasset denna vecka. Känns mycket bra. Benen kändes tunga till en början men efter ett tag gick det lättare, även om jag inte har riktigt samma kondition som i somras direkt.

Nu har jag tvätt i torktumlaren, så då passar jag på att blogga lite, Baden-baden stolen är överfylld med plagg som inte får torktumlas (finns inga torkskåp i de här tvättstugorna, ett stort problem, haha), så här sitter jag. En klar fördel med att hänga tvätt inne i rummet (förutom känslan av att bo i en husvagn...) är den goda lukten av tvättmedel = nytvättat! Doftpåsar - Släng er i väggen, säger jag bara!

Såg precis senaste "På Spåret" på webbtv, när Filip och Fredrik vinner över far och dotter Wollter, rekommenderas varmt att se via webbtv! Citat Filip och Fredrik efter vinsten:
"Vi vill bara klargöra en sak här, vi har gått vidare eller hur?"
"Ja ni har gått vidare!"
"Gick Jan Guillou vidare?"
"Haha, neej!"
"TACK för det! Det var bara det vi ville veta!"
HAHAHAHAHA!

Ikväll ska jag och Sofia äta sushi och kolla i mitt fotoalbum med korten från hösten 2006 i Paris - Det är nu färdigt! Bara grejer som biljetter, F&S-medlemskortet o såna grejer som ska klistras in.
A bientôt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ÄR duktig. Tänk, tre träningspass, varav en joggingtur! Vi promenerade i ca 2 timmar på söndagen istället för jogg vi. Så pigg du ska bli. Kramar mor