lördag 19 januari 2008

Back in Uppsala!

Så var man tillbaka i Uppsala igen, kom i torsdags kväll med flyget, mycket smidigt! Från dörr till dörr tog det ca 3 timmar, we love.
Igår skrev jag omtentan i världens språk, den här tentan tyckte jag var svårare än den förra, men efter att ha läst igenom frågorna ordentligt så tror jag nog det ska gå vägen, jag hoppas det i alla fall.
Den planerade utgången på Värmlands igår uteblev dessvärre eftersom jag hade huvudvärk och inte sovit så bra under natten. Istället sjönk jag ner i Sofias soffa och vi såg på Let's dance. Jag somnade riktigt gott sen kan jag meddela :)

Idag öser regnet ner och jag och Sofia ska ikväll ha en Paris-nostalgitripp! Vi ska kolla på gamla kort och jag ska sätta in fler kort i mitt album. Jag har just framkallat korten från höstterminen (märk väl att det bara är från aug-dec 2006) totalt blev det 330 kort! Och det är inte ens allihop... Ojoj. Dock kommer inte alla få plats i samma album utan jag får dela upp det lite. Snacka om projekt i alla fall att sitta med det här! Men roligt är det :)

Så snart ska jag cykla iväg till henne igen och fixa lite mera. Ikväll blir det bowling på Bowlaget, får se om vi får med oss några fler, det vore roligt! :)

Annars inget nytt under solen (eller regnmolnen snarare).
Sådär ja, Jenny! :) Ett nytt inlägg, håll till godo!

Inga kommentarer: