lördag 26 januari 2008

Partyhelg




I torsdags hade vi som sagt pubrunda med delar av klassen, igår var det dags för ännu en fest denna vecka, nämligen utgång på Värmlands nation. Vi hade förfest hos Andrea och begav oss ner till Värmlands innan kl 21 för att komma in gratis, trodde vi ja! Där stod det istället massvis med folk i kö, så det tog kanske 2o minuter innan vi kom in, men väl inne köpte vi oss varsin drink och minglade runt bland folket. Det var roligt igår, det var ett tag sen jag var på Klubb054 (som Värmlands fredagsklubb heter), så det var ett kärt återseende :)
Efter partajandet var vi alla hungriga så vi begav oss till Max för att äta en liten hamburgare (som inte satt helt fel). Efter att jag ätit upp ringer Sofia och vill ha min hjälp :) Pas de probleme sa jag och mötte upp henne vid centralstationen och sedan gick vi hem till henne och la oss.
Idag har vi degat i soffan större delen av dagen, givetvis tillsammans med McDreamy och de andra. En cykeltur senare var jag åter hemma i Kåbo. Begav mig av till Ica för att hyra film, "Underbar och älskad av alla", den är för rolig!
Så det är jätteskönt att ha en lugn hemmakväll ikväll, pyjamasen på svar ja! :)
Pratade även med Erica på msn förut, mycket trevligt, comme d'habitude, och vi gjorde upp lite fler planer inför hennes Uppsalabesök i maj. Jag längtar redan.
Annars inget nytt under solen, see ya!

Inga kommentarer: