måndag 7 januari 2008

Running on sunshine

Running on sunshine, mycket bra låt med Jesus Jackson, hörde den i ett Grey's avsnitt igår, vi gillar skarpt! Såg säkert fyra avsnitt igår.. Men det är ju så himla bra! Man vill bara ha mer och mer.

Idag har vi passat Hannes, min kusins son, jättesöt unge på 2 år, som passerat ordförrådsspurten kan jag lova! Han pratar hela tiden, jätteroligt :) Vi åkte pulka, gjorde snögubbar, sjöng.... Ja vad gjorde vi inte?
Innan dess var jag på ansiktsbehandling, hon hudterapeuten tyckte det var så roligt för att jag hade fått så fin hy! Är man nöjd svar ja.

På torsdag bär det åter av till Uppsala och på fredag är det tenta. Hujedamej! :)
Ska dock bli kul att komma tillbaks till Uptown!

Ha det fiint. Nu ska jag äta fiskgratäng.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Hur är det, och hur gick tentan? själv har jag en coming up på torsdag, och jag kan lova att det inte känns bra! Fy farao.. Men men, är väl bar att göra sitt bästa, och sen dränka sina sorger efteråt.. Vet du då, jag har fått lägenhet också :) så nu slipper ja kollektivet :) hihi. trevlig helg! Kram!