onsdag 23 januari 2008

När jag byter avgasrör står barkisbagarn still!




Borde börja titta mer på "Macken" igen alltså, det är så roligt, jag skrattar redan. Annars har jag redan vikt mig dubbel av skratt idag, då jag och Malin och Rebecka (än en gång) refererat till Björn Gustafsson! "OM jag kommer in? Jag kommer knappt UT!" Hahaha. Måste se om det där på Youtube...

Skrev franskaprov i morse, för att se vilken nivå jag ligger på så vi vet hur undervisningen ska bli upplagd. Det kändes bra, jag kunde väl nästan allt, dock kunde jag inte så många av orden, som t ex var: Tråd, dimma, damm och så vidare. Man skulle alltså översätta luck-ord i olika meningar.

Ikväll blir det middag chez Sofia, mycket bra :)
I morgon börjar mitt comviq kort äntligen att gälla så då smsar jag gratis till alla.
Håll till godo!

Inga kommentarer: