söndag 20 januari 2008

Ren kvalitetstid!


Alex Karev + Sofia och Karin i en fungerande symbios! :)

Jag och Sofia har verkligen tagit igen vårt umgängesuppehåll från jul och nyår denna helg. Haha. Har umgåtts konstant från i fredags eftermiddag tills för någon minut sen, det känns mycket bra! Vi har mestadels ägnat oss åt Grey's anatomy-tittande (vilket innebär ren kvalitetstid), vi har börjat se om säsong 2, i brist på nya avsnitt. Sedan har vi lagat goda middagar, tittat på gamla kort från Paris, gått på stan, gått en promenad, tvättat och så har vi bowlat! Jajemän, vi två och sju personer från min klass var och bowlade igår! Mycket mycket roligt var det, jag gjorde dock inte en enda strike, känns lite B, men det är nog för att jag är van att spela bowling på Wii nu och då blir det lite skillnad mot i verkligheten... Jag skyller på det iaf :)
Nu är jag back in Kåbo och ska fortsätta evighetsprojektet: Fotoalbum!

I morgon är det upprop för franskan!!! Jippie! Äntligen börjar det, som jag har väntat!
A bientôt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mer karev åt folket!

Anonym sa...

Umgåsen är en fin och väldigt sällskapssjuk fågel!