torsdag 6 november 2008

Plötsligt har jag kläder igen...

... för jag har tvättat idag! Det hänger nytvättade kläder lite här och var i rummet och de sprider en trevlig doft, det gillar jag skarpt.
Det enda jag inte tagit mig tid till idag är träning, har inte blivit så mycket av det den här veckan (men cykelturer till skolan har det blivit desto fler..) jag var på ett medelpass i tisdags, dock. Kanske ska gå ut och springa i morgon? Det var längesen, men nu är det ju så satans kallt!

Jag har köpt en ny tesort nu förresten, som jag kan rekommendera: Twinings Söder te. Jättegott är det! :)
Appropå goda saker, förut bjöd min kära korridorsgranne, Cissi på glass, hon är laktosintolerant och hade kvar glass i frysen - som hon då är allergisk mot - så jag och Camilla fick dela på det som fanns kvar! Det var sån där vaniljglass med chokladkross i... Mums! Så jag tände lite ljus, kollade på SATC och åt glass, det var riktigt mysigt.

Nu ska jag prata med Erica på msn, så jag har inte tid med det här längre.
Au revoir!

Inga kommentarer: