torsdag 27 november 2008

Hemtentajävel

Hemtentan går inte så bra. Jag blir less på allt och har inspiration som är lika med noll. Hoppas det släpper snart, annars får jag komma på ett nytt ämne... (inlämning 3 dec)
Nu ska jag åka iväg o träna istället, det var ett par veckor sen jag var på Friskis sist, förkylning, Sandrabesök och Parisresa har hindrat mig, men nu står inte ens hemtentan i vägen.. Haha.

Får väl varva med fransk grammatik för nu börjar det dra ihop sig för den tentan också, hurra.

Det var allt för den här gången, vi hörs

1 kommentar:

Anonym sa...

Jobba på och håll humöret uppe, jag har fått veta att jag klarade min hemska tenta så jag är så glad så jag nästan spricker! Hoppas jag kan skicka över lite inspiration och god lycka till dig :) Hoppas all är fint! Till jul måste vi ses tycker jag!
kram kram!