söndag 16 november 2008

Härlig helg & dagarna räknas ner till Parisresan...

Det har varit en härlig helg! Sandra har varit här på besök, hon kom i torsdags eftermiddag, då mötte jag henne på Centralstationen. Vi har varit i Stockholm och shoppat, vi har partajat på Värmlands nation med Rebecka, vi har partajat på Gotlands nation (första gången jag var där, igår!) med Sofia mfl, vi har tittat på TV OCH vi har pluggat :)
Idag var det snöblandat regn i luften när Sandra skulle åka, så vi beställde en taxi till henne, så jag vinkade av henne hemifrån. Sen tog jag tag i tvätt och städning här hemma, så nu är det fräscht som bara den!

Jag börjar bli hungrig.. Ska nog laga till korvstroganoff snart, yummie! Ikväll Ensam mamma söker också, hurra!

Förresten, Big Comedy 2009 i april - Bokat o klart! :) Hurraaa! Som vanligt med mina vapendragare Malin o Rebecka!

Inga kommentarer: