måndag 15 september 2008

Prio 1

Efter en lugn och stillsam helg hemma åkte jag och pappa Mini Cooper idag till Uppsala. Väl framme åkte vi först till Ikea - äntligen skulle jag köpa en helfigursspegel till mitt rum. Men innan jag går in på Ikea upptäcker jag att jag inte har min plånbok med mig.. Buhuu! Alltså är den kvar hemma i Värmland.. Hurra, liksom. Som tur är var ju pappa med - kunde låna pengar av honom.

Men det är ju tur att man har sjukhuskontakter kan jag säga - eller rättare sagt att mina föräldrar har det, för GISSA hur min plånbok kom till Uppsala ikväll?

Med Torsbyambulansen, såklart :) Jag cyklade till Akademiska förut och kunde snabbt och smidigt ta emot min kära ägodel.
Så jag vill bara säga TACK till Ambulansen Torsby! Ni räddar verkligen liv :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fast de behövde ju narkosens resurser även denna gång för att rädda liv!!

Karin sa...

Så sant så sant! Icke att förglömma! Tack även till Narkosen!!

Anonym sa...

haha, så din plånbok fick åka ambulans med andra ord? Häftigt ;P