torsdag 25 september 2008

Jag älskar hemtentor!

Att skriva hemtenta är det roligaste som finns.
I måndags (vi fick tentan i tisdags), så tänkte jag "Åh, vilken skön vecka det här kommer bli! Man får skriva hemma, då kan man gå runt litegrann, skriva lite då och då, koka kaffe lite då och då, lyssna på musik.." Tjena.
Det känns inte riktigt som en skön vecka tycker jag... Salstentor är inte så dumma ändå måste jag säga.
MEN: The sun is shining! Hurra! Får nog bli en promenad innan lunch, MEN om jag ska hinna det (har seminarium med en språkvårdare från SR, UR och SVT i eftermiddag) måste jag sluta blogga nu och tillbaka till de Pedagogiska Processerna.

(Det är alltid skönt att få klaga lite.. Haha)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag HATAR, eller snarare, hatade, hemtentor. GUUd så tråkigt, man visste liksom aldrig när det var nog. Och detta eviga letande i böcker (eller andras gamla tentor) efter lämpliga meningar att kunna referera till. SKIIT tycker jag. Just det, Så var det. Hoppas jag är den god förebild du behöver för detta ändamål :) kram mamma