måndag 27 september 2010

Min måndag

Först har jag pluggat hela dagen i denna byggnad:



På gatan nedanför (drottninggatan) pågick filminspelning, de spelade in Barnens Dag i "Hedeby" i Uppsala idag. Så det var värsta karnevaltåget med bilar och galej runtomkring. Bilarna körde i snigelfart ner för gatan och statisterna vinkade och hade ballonger i händerna. Hollywood är i stan, and I can feel it! Den där Daniel Craig har jag dock inte sett till, jag undrar var han är nån stans?!

Ikväll har jag och Emelie varit på bio och sett "I rymden finns inga känslor" - fan vilken bra film! Vi snackar feel-good när det känns som bäst. Rekommenderas alltså varmt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fråga: Såg du silverbibeln? ;)

Karin sa...

Såg en bok OM Silverbibeln som jag bläddrade i. Men det är som med Mr Craig, det duger ju inte om det inte är äkta vara.