lördag 6 december 2008

Trött!

Igår hade en av mina korrepolare partaj... Till klockan 02 ca! Jättekul för mig som skrev tenta idag (men det visste inte min kära granne), men jaja. Det värsta var att jag inte hittade mina öronproppar nånstans, undrar vart de har tagit vägen... Som tur är så bor ju jag så långt ifrån vårt kök man kan komma så ljudet var inte så högt, men tillräckligt irriterande för att hålla mig vaken ett tag. Men sen så somnade jag iaf och gick upp och skrev tenta på pollacksbacken, det tog drygt en timme, jag vet inte hur det gick.. Jag HOPPAS bra! Sen kom jag hem, bytte om till pyjamas och slängde mig på sängen i hopp om en powernap. Men nja, det blev till slut lite filmtittning i stället och sen lunch, och nu sitter jag här! Ska alldeles strax dra igång Projekt numero 1 för idag: Städning. Det var ett tag sen sist.. Haha.
Sen ska jag iväg till Malin som fyller 22 år idag! GRATTIS igen! Vi ska se Veronica Maggio på Smålands nation, eller ja, det är vår plan i alla fall.

Nej om jag skulle ta och dammsuga kanske?

Inga kommentarer: