onsdag 3 december 2008

Mitt i veckan

Idag har jag lämnat in hemtentan, jag tror den blev bra faktiskt, jag hoppas läraren också förstår det.. Haha.
Så idag har vi haft introduktion för en ny delkurs, den sista, "Pedagogikens redskap" heter den, vi ska göra ett grupparbete, skriva en vetenskaplig artikel, detta ska sen redovisas i januari.

Nu är det i alla fall dags att repetera mera franska, jag har ju grammatiktentan på lördag, så jag hoppas det ska gå vägen den här gången... Men det ska det nog! Jag är hoppfull.
Nej nu får det vara slut på sånt här blaj, över till franskan! Kanske ska skriva inlägg på franska för att plugga? Hoppas att ingen kan leta fel i det jag skriver då i så fall, utan att det bara ser jävligt avancerat ut.. Haha..

Au boulot!

1 kommentar:

Erica sa...

Ecrit sur säger jag! Haha!
Je vais le lis!

Måste ju bara me tacka så hjärtligt för att jag har fått den STORA äran att vara med på din bloggbild!
Mercy on your soul sager vi!

Kram o hej från ett regnigt Paris!