söndag 7 december 2008

Rent Hus

Nu är mitt rum nystädat och skinande rent, oh så härligt det är! Därför kunde jag med extra gott samvete se på "Rent hus" igår som gick i repris på teven, jag måste säga att det programmet är hysteriskt roligt (och hysteriskt äckligt på samma gång)! Jag skrattar ihjäl mig alltså, igår diskuterade de om det var torkat kattbajs de hittat i soffan, eller om det var något annat, "Det ser ju ut som en korv!". Haha!

Malin fyllde som sagt år igår, så vi begav oss till Smålands för att se Veronica Maggio! Först fick vi stå i en låååååååång kö, sen stod vi packade som sardiner på dansgolvet. Om det var mycket folk och jäävligt trångt? Svar ja!
Veronica spelade i kanske 30 min, hon spelade de låtar man ville höra så tack ska hon ha, det var väldigt trevligt!

Nu ska jag snart äta lunch!
Hepåré!

Inga kommentarer: