onsdag 17 december 2008

Sånt här är ju roligt...

En utmaning skickad från Jenny! Ja men tack ska du ha, sånt här gillar jag... Typiskt "Mina-vänner-böcker" ni vet.

8 favoritprogram:
•1. Sex and the city
•2. Grey's anatomy
•3. Roomservice
•4. Andra avenyn
•5. Julkalendern Skägget i brevlådan
•6. Frusna män söker kärlek, Ensam mamma... mfl, haha!
•7. Vänner
•8. Boston tea party

8 saker jag gjorde igår:
•1. Cyklade
•2. Pluggade
•3. Åt julbord
•4. Dansade
•5. Gapskrattade!
•6. Tittade på SATC
•7. Sov
•8. Smsade

8 saker jag ser fram emot:
•1. Julen
•2. Nyårsafton
•3. Få träffa nära o kära hemma i Värmland
•4. Snön som förhoppningsvis finns hemma!
•5. Snowboardtur i Branäs eller Hovfjället
•6. Minishoppingturen i Stockholm imorgon innan hemresan
•7. Alla iPodmoments på tåget i morgon!
•8. Parisresa i vår?!

8 favoritrestauranger & caféer
•1. Wienerkonditoriet (Hehe..)
•2. Carl-Philip (Uppsala)
•3. Yaki (Paris)
•4. Kajsas fisk (Sthlm)
•5. Luthagens pizzeria (Uppsala)
•6. Wedholms fisk (Sthlm)
•7. McCafé (Sthlm)
•8. Starbucks

8 saker på min önskelista:
•1. En resa jorden runt
•2. Pengar
•3. Ny resväska
•4. Globalknivar
•5. Nya joggingskor
•6. Nya aerobicskor
•7. Nya kläder
•8. Ny mascara

2 kommentarer:

Erica sa...

Oh jag älskar listor!!!

Jag gillade speciellt punkt 8 i sektion 3 :)
Bara kom säger jag!!!

Hoppas du har en trevlig punkt 7 sektion 3 på väg hem till punkt 3 sektion 3!
Puss o kram!!!
Ps, vi måste prata pers pronomen sen, jag hade tagit jullov lite för tidigt sa det gick inte sa bra på gram-testet idag....

Malin sa...

Ja, listor är kul! Jag har lite att läsa igen mig på här ser jag. :) Jobbigt utan internet.. Men appropå Frusna män.. jag läste igenom aftonbladets nöjessida lite snabbt och där var det några bilder på killar som ska vara med i Linda Rosings program där hon letar efter "den stora kärleken" och där fanns en av dom med! Haha! Jag kommer dock inte ihåg vad han heter, det var han som spelade gitarr och sjöng såå fagert...