torsdag 6 mars 2008

Vårtrött

De senaste dagarna har jag känt mig trött och framförallt seg liksom, inget har varit riktigt bra. Men idag har det varit bättre! Kanske var det min och Sofias myskväll igår som hjälpte till. Jag tror att det kan vara att jag varit stressad över min boendesituation men nu släpper det, och då är det säkert någon form av post-stress.
Sen ska jag, Malin, Mikael och Tova på Friskis kl 20! Äntligen får man med lite vänner även till Friskis :) Tränar gör man bäst i grupp.
Ska försöka få i mig lite middag innan dess.

Gjorde en diktamen (perceptionsövning) på franskan idag, fick lyssna på en väderleksrapport och sen skriva ner vad jag hörde. Det gav mig i alla fall ett gott skratt! Det var riktigt svårt alltså... De pratade fort som bara den, jag hade lyckats pricka in vissa meningar rätt, men andra helt fel. Haha. Det togs inte på så stort allvar utan var mest för träning så det känns rätt bra ändå faktiskt.

Väntar nu med spänning på kabeltv-boxen, jag hoppas att jag får den i morgon!
Ja det var väl allt för nu!
Vi hörs. Kram på er!

Inga kommentarer: