tisdag 25 mars 2008

Tisdag

Påskhelgen har varit jättetrevlig! Har hunnit med en hel del umgänge, dessutom har vi ätit god mat och bara haft det bra helt enkelt :)
Idag snöar det här! Varför då undrar vän av ordning, vart tog våren vägen? Aja, förhoppningsvis gör den comeback inom en snar framtid.
Andra nyheter då? Jo jag har hunnit med lite shopping också! Jag har investerat i en Craft-dress (jacka och byxor) att ha när jag är ute och springer, igår invigde jag denna på en 8 km löprunda, det gick mycket bra och jag är nöjd som bara den med köpet!

Nu laddar jag inför återresa till Uppsala! Som det ser ut nu åker jag på måndag, eftersom pappa fyller år under helgen plus att jag denna vecka ska hinna med att klippa mig. Senare idag ska vi till Ekshärad och hälsa på mormor, det ska bli kul.

Ha det bra mina vänner!
och Sofia; jag tycker inte heller att det är samma sak att se Wallander utan dig, men snart ses vi igen :)

Inga kommentarer: