måndag 17 mars 2008

I Torsby!

I torsdags åkte jag hem igen för påsklov, sedan dess har det varit full rulle med aktiviteter, vi har varit till Karlstad, jag har pluggat lite, sen har vi tränat också.
Just nu har jag tagit en pluggpaus, har en hel del att göra under påsk, som tur är så har vi ingen tenta som hägrar i alla fall. Skönt!

Igår SNÖADE det här! Helt sjukt! Förhoppningsvis så smälter det väl bort snart, hoppas jag, haha!
Snart ska jag iväg och ta en kaffe med Linnéa, det ska bli mycket mycket trevligt! :)

Annars så har jag inga nyheter att bjuda på, förutom att jag är trött på fransk grammatik! "Faire med infinitiv", hur svårt kan det vara undrar ni? Svååårt.
Bäst jag sätter igång med plugget igen, slut på pausen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt för dig som inte har tenta i både Social studies och Culture som hägrar. Kul! Men jag är int bitter. Jag har ju tentafester att se fram emot! :)

Malin sa...

Kolla in Schyfferts senaste inlägg: Nordman! Haha!