lördag 8 mars 2008

Piggare igen

Nu känner jag att min sinnesstämning har vänt litegrann! Känner mig piggare igen, himla skönt faktiskt. Igår var vi ute och partajde på Värmlands nation, vi hade förfest hos mig, roligt roligt. Det var inte så mycket folk ute, tror många sparar sig tills ikväll; många gasquer på nationerna nämligen. Jag tog det rätt lugnt igår eftersom vi ska gå ut ikväll också (det är hårt att vara student), Mikael fyller 21 år! Grattis grattis. Grattis säger jag också till min käre farfar som fyller år idag.
Annars ska jag och Malin på ett baspass kl 15 på Friskis :)

Ni får ha det så bra!
Kram till er alla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjaba tjena hallå fran Espana!

Hoppas att du har en trevlig kväll ute, själv har jag legat här o surplat resorb o kollat på ett väldigt buffrande Andra Chansen. Ja, Carola åkte ur så du missade inget egentligen... men men nu ska jag läsa lite eftersnack.
Många kramar!!!

Malin sa...

Ja dom tränas för fullt vettu ;)