måndag 3 mars 2008

Ny vecka!

Superdupertrevlig var gårdagskvällen! Jag och Sofia lagade spaghetti och köttfärssås och sen blev det Wallander och the, hemma hos mig för en gångs skull! Så himla mysigt verkligen! Varannan sekund tänkte jag "Åh va fint jag bor" :)

I morse gick jag upp tidigt, sover mycket gott i nya sängen by the way, sen duschade jag i min EGEN dusch! Ja det är rena lyxen. Sen lyssnade jag på Johan Glans som var med i Rix morronzoo, det var roligt!

I morgon är det en vecka kvar tills jag, Malin och Rebecka ska gå och se Henrik Schyffert "The 90's"! Åh va roligt det ska bli!

Ska till engelska parken kl 13! Snart blir det lunch. Det gillar vi!

1 kommentar:

Anonym sa...

JA! Schyffert Schyffert Schyffert!!! We love! ;) Hoppas att jag får titta in i ditt nya rum snart. Utan mig så hade du inte sovit där du sover idag. Glöm ALDRIG det. Krams