måndag 29 oktober 2007

Mycket att stå i

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit hos Sofia och hjälpt till att färga hennes hår, eller rättare sagt, göra lite slingor för att finjustera jobbet hennes mamma gjort på söndagen. Det hela blev mycket fint! Hon har blonda nyanser i hela håret; vissa går åt det brunare hållet, det ser superfint ut tycker jag.
Nu har jag också precis slängt i mig middag bestående av spaghetti och köttfärsås, den rätten kan aldrig bli fel!
Idag är det också dags att skriva klart en labbrapport så jag kan dra till Stockholm i morgon för att hälsa på min familj som är där på semester/höstlov. Slutar ju nämligen kl 12 i morgon... Känns bra! Sen är det skola igen till kl 16 på onsdag, när jag slutar ska jag också skriva en labbrapport (hurra) för sen måste jag packa o greja för på torsdag kväll åker jag och Sofia till PARIS för att hälsa på ERICA! Som vi har väntat på denna dag, och vips! Så är det den första november. Vart tog oktober vägen undrar jag?

Nu måste jag verkligen bli klar med labbrapporten, typ hälften kvar, så det känns inte så farligt. Sen måste jag se Ensam mamma söker på Webbtv, det är ju så himla roligt!

Jag har förresten blivit bönhörd! Jag är nästan frisk nu, från min förkylning alltså. Bara mitt ena öra som ska krångla, tur att det finns läkemedel säger jag. We love ;)

À bientôt!

Inga kommentarer: