torsdag 18 oktober 2007

Grey's anatomy


Jag bara älskar den TV-serien, svår abstinens utbryter varje onsdag kl 22.00... Igår såg jag och Sofia avsnittet tillsammans - gissa om vi längtar efter DVD-boxen redan nu! Jag gillade gårdagens avsnitt skarpt - men vad kommer hända mellan Izzie och George nu? Shit... Inte blir väl de ett par?!

Idag har jag seminarium; en person som jobbar på Språktidningen ska komma och berätta om hur det är - det ska bli intressant.


Just nu har jag en tvätt på tork i torktumlaren, det verkar som att jag haffade den i rätt tid, för nu är det många som står i kö för att tvätta. Puh! Jag som tyckte torsdagar var lugna tvättdagar... När jag flyttar från studentkorridorslivet lär jag vara en expert på att tvätta på knepiga tider så ingen är där. Tänk; 6 tomma tvättmaskiner, 2 torkskåp och 2 torktumlare att sätta tänderna (eller tvätten för all del) i! Ja jag låter ju miljöskadad redan nu.


Dagens låt: "Slow down baby" med Christina Aguilera. Känner att det är dags för en Aguilera-dag idag...

Inga kommentarer: