torsdag 8 april 2010

Före min tid

Förut klickade jag in på Sveriges Radios nya hemsida och hittade av en slump ett nytt radioprogram, "Bokcirkeln i P1", där Carin Mannheimer, Jan Guillou och Åsa Linderborg ska läsa boken "Blonde" som är en skildring av Marilyn Monroes liv. Den är inte en biografi utan baserad på hennes liv och spetsad med fiktiva detaljer, men läsaren vet inte vad som är sant eller ej. Dit jag vill komma är i alla fall att jag började läsa den här boken för kanske två veckor sedan, och hur rätt i tiden är då inte jag? Utan att jag ens vet om det.

Påskhelgen tillbringades naturligtvis i Värmland, och blev mycket lyckad! Återigen; mänsklig interaktion is the shit, som jag brukar säga.

Idag har jag tvättat så nu doftar det sköljmedel i hela rummet, härligt.
Imorgon är det fredag. "Efter torsdag, före lördag".

2 kommentarer:

Greeeeger sa...

"Oooooooh fredagspuuuuuls"

Anonym sa...

Du är allt en riktig trendsetter du!
Det är du och Olle; all vill ha dä jä har..
Kram Mamma