torsdag 24 september 2009

Well done, Karin

Imorgon är det dagen d, så idag har jag repeterat föreläsningsanteckningar fram till strax efter lunch kan man säga. Sen blev det storstädning här hemma (ytterst välbehövligt), torkade hyllan, tvättade insidan av fönstren, städade badrummet och så dammsög jag! Jag är för bra, helt enkelt. Städmusiken blev Chess på dvd, jag tröttnar verkligen aldrig.. Haha.
Tentaskrivningen börjar kl 12 imorgon, usch vilken dålig tid känner jag! Vad hände med att börja på morgonen? Bara en liten fundering... Vi får i alla fall skriva till kl 16, men jag hoppas att det ska ha gått bra så jag är klar innan dess. De brukar ju alltid ha extremt gott om tid, så.. Vi får se! Jag känner mig lugn i alla fall.

Nu snart blir det ärtsoppa och pannkakor på Upplands med Kristin och Johanna, perfekt - där slapp jag laga middag. Gott ska det bli! 40 kr känns ju dessutom som ett otroligt rimligt pris för kalaset också.

Nu ska jag se "Vem kunde ana" och så kanske "Drömmar av glas/Historien om schack" och sen dra iväg! :)

Goodbye, thank you!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på tentan! Nu åker Annie hem. Ho var inte helt nöjd med vår passning.

Jenny sa...

Tummen ner för att ha tentaskrivning på eftermiddagen alltså! Själv ska jag skriva mellan 14-18, är inte det en tid på dygnet när man är som piggast, och har som mest energi? nää.
0 av 5 toast på den!

Lovisa Språkpolisa sa...

40 kr? På Snerikes brukar det kosta 30 har jag för mig, eller 35 kanske. Lite punsch till tog du också hoppas jag!