söndag 6 september 2009

Första helgen i september...

... har sett ut som en helg ska göra! Jag har dessutom träffat Sofia igen, hon ser för närvarande ut som en My Little Pony* i håret, haha. Så går det när man är en av de ansvariga under reccemottagningen för alla teknologer. Det var hur som helst jättehärligt att träffa henne igen, nu var det ju längesen sist! Vi gjorde inget speciellt, men att bara vara är inte så dumt ibland.
Idag har jag och Rebecka försökt plugga. Men vafan. Man kan inte vara superambitiös varje dag, eller hur? Så vi kände att det var roligare att prata en massa som inte kan relateras till plugg. Såna är vi!

Nu har det precis slutat spöregna här utanför, och jag kan då snart våga mig ut på en tur till Folkes för att hyra film, tänkte jag. En rolig en. Kanske Kenny Starfighter-filmen? Den är rolig, det vet jag.

* med My Little Pony menas att man har håret färgat i en massa olika färger. T ex: knallrosa, knallgrön och turkos. Ser väldigt artificiellt ut. Typ så här:

Inga kommentarer: