torsdag 8 november 2007

Åter in Sweden, Värmland

Tillbaka från städernas stad Paris! Vi hade en underbar vistelse med många skratt och en hel del filmrepliker att tävla med... Vi har ätit gott; sushi på favoritstället med de sura servitriserna vid Luxembourg, cannelloni från Picard, en köttbit på Hippotamus... Vi har shoppat litegrann; nämnas bör att jag och Sofia köpt varsin DVD-box med Grey's anatomy säsong 3 för den nätta summan 49 euro. Fnac är min favoritaffär!! Dock har jag, som den goda vän jag är, lämnat min box hos Erica en France för att förgylla hennes vardag, en dos Alex Karev om dagen gör susen! Jag och Sofia kom tillbaka till Sverige kl 00.10 på måndagskvällen då vi landade på Arlanda. Klockan 00.57 gick tåget till Uppsala och vi var hemma i Sofias lägenhet efter en taxiresa kl 01.30.
Vi var ganska sega och trötta på tisdagen efter vår resa, men det var det såklart värt! Vi hann med mycket i Paris, kände inte att vi behövde stressa alls.

Sedan igår kväll flög jag hem till det sköna Värmeland för att jobba under helgen, det ska bli roligt! Alltid bra med lite extrapengar.

Nu måste jag plugga, har en labbrapport att skriva klart... Så roligt för mig...
Kram!

Inga kommentarer: