torsdag 1 november 2007

Resfeber

Igår kväll for jag och Sofia runt som yra höns, vi försökte göra 100 grejer samtidigt. Det kan bli lite jobbigt ibland. Men nu har vi skrivit packningslistor, lagat matsäck (pastsallad som vi ska fixa slutfinishen på idag), jag har också hunnit tvätta, städa ur rummet med mera med mera. Jag känner mig mycket laddad för denna Parisresa (som ni kanske har förstått...) och nu är det bara att se till att allting klaffar!

Ska nu snart bege mig till Sofia för att packa det sista och fixa matsäcken! Kl 15 ca ska vi påbörja vår färd mot centralstationen här i Uppsala, vi räknar med att vara på Arlanda strax innan kl 16. Flyget går kl 18 och kl 20.40 landar vi i Paris. Kl 22.00 är vi förhoppningsvis hos Erica och dricker champagne! Känner att det här kommer bli en bra dag.

Nu måste jag fixa det sista!
Au revoir!

1 kommentar:

Anonym sa...

Familjen hemma i Torsby önskar bon voyage! eller trevle rees söm ve skull ha sagt här :)
kramisar