måndag 26 november 2007

Släktträff + uppdatering

Har varit på släktträff i Norrtälje i helgen och det var mycket trevligt! Träffade några släktingar som jag inte sett på flera år och det var kul att se dem igen.
Vi gick även husesyn hos mammas kusin SvenErik, han är hyfsat nybliven husägare. Det huset var inte så litet! Så vi, den delen av släkten som var med, dvs 12 personer, kände oss som hemma på en gång! Vi hade tagit över hela huset efter en kvart. Jag och Cari (kusin) lade oss raskt i SvenEriks säng (vi trodde att det var ett av de många gästrummen, av nån anledning), sen blev det snokande i DVD-biblioteket och i hemmagymet (jag sa ju att det var stort)...
Igår kom jag tillbaka till Uppsala och avslutade veckan med att gå till Friskis o Svettis och delta i ett medelpass. Sedan gick jag till Sofia som haft släktingar på besök för att fira hennes födelsedag (som var förra helgen), vi sjöng också lite Singstar (har jag aldrig provat förut) - det var riktigt roligt! Man kan se om man träffar tonerna eller ej och sen får man poäng i slutet, jag och Sofia sjöng duetter och det gick faktiskt skapligt för mig! Hehe...

Nu ska jag plugga lite, denna vecka ser nämligen ut så här:
Måndag - sista föreläsningen med Världens språk
Onsdag - Seminarium, inlämning av projektarbete i kursen "Språk, datorer och textbehandling"
Fredag - TENTA i världens språk

Annars tyckte inte jag att jag hade mycket att göra den här veckan. Dessutom börjar vi en ny kurs på onsdag, det ska dock bli kul...

Ha det fint!

Inga kommentarer: