torsdag 23 augusti 2007

Mitt nya mobilliv

Idag har det varit en jättetrevlig dag! Först gick jag, Micka och Linnea upp till skolan och hälsade på gamla gymnasielärare, åh så kul det var att se dem igen. Allt var sig likt - känns bra, haha. Kände dock inte igen en enda elev som gick där, skrämmande eller vad?

Efter besöket gick vi ner till Lustgården och åt en liten lätt lunch, grillad ciabatta. Mumsigt värre. Sedan skiljdes vi åt och jag och Sandra umgicks ett tag och vi satt och knappade på varsin, ny, teknisk pryl. Sandra har införskaffat i en bärbar dator och jag fick min nya samsung sgh-u600 idag. Den är mycket underbar.

Nu håller vi på att packa in allting i bilen som ska med till Uppsala i morgon. Har även tagit det beslutet att jag åker hem på söndag och så får jag åka tillbaka på onsdag. Kan ju vara bra att vara hemma och se om jag får jobba lite. Plus att jag ska "föreläsa" litegrann för några gymnasieelever om mitt parisliv, så de ska förstå hur roligt det är och sedan dra iväg själva - såna här grejer gillar jag! Denna gång blir det tillochmed på svenska. Lätt som en plätt alltså...

Inga kommentarer: