onsdag 22 augusti 2007

Middag med les filles



Igår hade jag, Micka, Linnéa och Jenny avskedsmiddag där vi åt tacos, först var vi hemma i Mickas lägenhet, men lagom till desserten gick vi ner till Quickly där vi åt mycket god glass.
Mycket skratt blev det - så härligt!

Igår försökte jag med min kära familj oss på en löprunda på 1 mil, uppladdningen för Tjejmilen i Stockholm på söndag är total, nämligen. Men efter ca 3-4 km fick jag så ont i magen att jag var tvungen att gå. Magontet satt i ett tag men gick efterhand över - så jag sprang någon km igen, men jag var ganska trött i benen så jag gick/sprang hela vägen kan man säga. Ganska nöjd att jag ändå tog mig i mål men det känns inte superbra inför söndagen... Jaja, det löser sig sa han som badade i saltsyra!

Annars nil novi sub sole.
See ya!


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket röj det verkar som att de va när man tittar på bilderna, bara vi 4, helt dött överallt annars :) haha. Men skenet bedrog, lite liv var det allt, speciellt när vi gick hem, undra vart you-know-who tog vägen, uppslukad av mörkret :) haha. Ha det gött! Kram!