söndag 19 augusti 2007

50 årskalas

Igår var vi på M's 50-års kalas! Mycket, mycket trevligt, kvällen innehöll allsång, en massa uppträdanden, plus vin och god mat inte minst! Jag hade på mig min rosa tubtopsklänning, plus en rosa sjal. Helrosa var jag alltså, men det är ju den snyggaste färgen så varför spara in på det undrar jag?

Idag har jag och Siri jobbat på Wienerkonditoriet i Sunne, ganska lugnt, inte så mycket folk och så - skönt! Nu ska jag snart sätta mig framför TV:n efter denna arbetsdag...

I morgon börjar ju folk skolan, shit! Men inte jag, haha, en annan har några veckors sommarlov kvar...

Har pratat med Sofia idag också, hon var redan på plats i Uppsala, jag börjar bli lite avundsjuk, men snart är det ju min tur också - roligt ska det bli! Är sugen på att börja plugga igen nu!

Happ, det var la allt för den här gången!
Carpe diem!

Inga kommentarer: