söndag 5 april 2009

Glada i hatten

Lite bilder från gårdagens damsupé, till dresscoden hörde att man skulle ha hatt eller annan huvudbonad för att matcha varandra... Vi körde i alla fall på temat filmstjärna! Oscar Cannes!


Julia och Tova


Rebecka och Anna


Malin och jag

Mycket trevlig kväll, vi avslutade den på v-dala, där vi träffade en hel del besynnerliga människor! En kille försökte övertyga mig och Rebecka om att vi inte kunde hitta någon bättre kille än honom (såklart), han röker dessutom "bara" en gång i veckan! Ni förstår ju själva så fantastiskt. Det gick i alla fall inte hem så han fick lämna oss i baren!
Vi avslutade kvällen i mitt korridorskök med en trevlig efterfest där det skrattades en hel del framåt småtimmarna :)

4 kommentarer:

Jenny sa...

Men Karin, 1 gång i veckan bara! Där gick du miste om något är jag rädd!

Påskreb sa...

Varför var det en påskakärring med bland filmstjärnorna?

Karin sa...

Jaa Jenny, jag börjar ångra mig lite faktiskt... Haha.
Påskakärringarna ja, de dyker upp överallt!

Malin sa...

Oscar Cannes! :)