onsdag 18 februari 2009

I'm back!

Hej alla!
Nu blev jag lite bloggsugen igen.
Jag har äntligen köpt gymkort nu! Köpte igår, gick på ett styrkemedel-pass och var rätt så trött efteråt, men tyckte jag orkade med mig bra. Idag har jag lidit av lätt träningsvärk kan jag meddela!
Igår fyllde Pierre o Micke år! (Eller Micke i alla fall, Pierre hade tenta idag så han väntar med sitt firande) M firades i alla fall med middag på Snerikes, efteråt stannade jag och Rebecka kvar och dansade (de andra droppade av en efter en, av nån anledning?! Haha..). På det hela taget en mycket trevlig kväll! Micke fick en kokbok för spansk mat av oss, grattis grattis. Ser redan fram emot alla trevliga middagar...

Idag har det annars varit en hemskt onyttig dag... Har fikat med Johanna och Kristin från lärarprogrammet på Ofvandahls, sen pizza och lite godis med Rebecka framför teven. Vi såg bland annat "Andra avenyn" och "De halvt dolda". Hur olika kan två serier bli?! Haha. Men det var i alla fall himla trevligt.

Jag har också fått lite pluggande gjort och det känns bra inför redovisningen på fredag.

Rapport från Uppsalas gator: Inget bra cykelväglag! Antingen är det asfalt ELLER rena isgatan med inkörda cykelspår som man "fastnar i" - we don't love!! Skitläskigt. Jag försöker promenera istället men det börjar bli tråkigt... Går ju så fort med cykeln! Aja, snart är det vår, snart är det vår, snart är det vår....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror att du o Rebecka steppade.. Det var därför alla andra gick hem. Lycka till med träningen då.
I Torsby är det inte heller någon vår i sikte. Det snöar för fullt just nu :(
Kjam mor

Karin sa...

Haha, ja för att de skämdes så, va? Hur ska det då bli när vi får riktiga skor?!